søndag den 26. januar 2014

Bitte dreng.

Mange gange i min tid som transportmor til diverse fodboldkampe, har der været mange forskellige drenge med i bilen. Jeg er ikke den de først sætter sig ind ved, for jeg er jo lærer på skolen og ikke sønnens mor.

Men Casper er fuldstændig ligeglad. Han sætter sig glad, pjattende og jokende ind i bilen. Her møder man en dreng, som ser mig som forældre eller bare en mor. Han kommenterer glad min kørsel, samtidig med der fyres joke af til kammeraterne. Godt humør.

Han hilser ligegodt, hvor man møder ham. Joker en med venlighed, driller med spil i øjnene. Er hans mor med, hilser han. Han er altid et stort smil.

Jeg havde bestemt til hans fødselsdag, så ville jeg lave en "smuk kage" til ham. Han kom en dag, og fortalte, at den chokoladekage han havde smagt til en konfirmation, var den bedste i verden. Han vidste godt, at jeg havde lavet kagen, så...

Efter et lille kig på hans facebookprofil var min idé ikke så ringe endda...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar